onsdag 25 mars 2009

Onsdag.

Idag åkte jag in med mamma lite innan jag skulle till sjukgymnasten för att kolla kläder och sånt jag önskar min tills jag fyller år eftersom jag va ledig idag:)
Hitta en jätte fin klänning på vila:) kanske inte riktigt min färg men ngn gång ska man väl sticka ut:P så jag köpte den! (kommer en bild sen)
Jag hittade även ett par as snygga vita högklackade skor som jag önskar mig:) Men sen va de väl inte så mycket mer som jag hittade..

Men som sagt i går beställde jag lr de va väl mamma som gjorde de men iaf:) Lite kläder som jag får bara om några veckor:) (finns bilder på vad lite längre ner).
Så det gar varit en bra dag antar jag:) kläder gör en alltid glad i alla mörka stunder.

Vad hände hos sjukgymnasten?
Jo de va så här hon hitta väl inget som va fel men jag ska dit en gång till den 2 april.

Och det inte bättre av att jag har nat. prov i engelska imorgon..
Jippi!! lr inte.. jaja det går väl bra får man väl hoppas.
Sen får man väl ta och äta några våfflor nu när det är våffeldagen;)
men det får bli senare det:)
Och det är paradise hotel ikväll:D:D:D:D Jag blir så orolig för dig nanna.. Hejar på dig:)
Lycka till me di!





3 kommentarer:

  1. finns inga bilder lilla gumman. och lägg ut kommentarerna nån gång då. ingen vill ju kommentera för du godkänner dom ju aldrig ändå.

    SvaraRadera
  2. Och du svarar aldrig på kommentarerna häller!

    SvaraRadera
  3. Men hallå sluta nu.. jag har fixat det nu hade ngn konstig inställning men nu är de bättre:D puss på er;)

    SvaraRadera