måndag 16 mars 2009

Måndag

Idag har jag varit hemma pga mina ben:/ har haft så sjukt ont i dom..
Det är bara jag och pappa den här veckan mamma är nämligen uppe på rehab den här veckan.
Lycka till:)
Och igår bestämde jag och min kära far att vi skulle se alla 3 sagan om ringen filmerna!( dom förlängda ofc) Och det har vi gjort nu!!
Det började med att vi satt på dom vid tre tiden igår och sen va kvällen slut och det var dags att sova;) Helt underbart:) Ville se den tredje när vi hade sett klart dom första två men så blev de inte... Men nu är de klart sett alla och dom är helt underbara! Måste va dom bästa filmerna som finns!! Men nog om det.

Imorgon är det sjukhuset som gäller, ska dit och kolla mina ben IGEN... Och jag ska få reda på mina prov svar som jag tog i onsdags..
Åker dit med taxi eftersom mamma har bilen på fastlandet.
Får se hur lång tid det tar där inne om man hinner till skolan eller inte, det återstår att se..
Men men nu ska jag ta och få min skönhetssömn tänkte jag;)
Gooooood night<3

1 kommentar:

  1. fattar inte vad de kan vara med dina ben!
    Hoppas du får reda på vad de är snart!
    Massa kramar
    Storasyster!

    SvaraRadera