måndag 2 mars 2009

Efter lovet

En liten sammanfattning:P
Ja då va man hemma igen. har varit uppe på fastlandet nästan hela lovet..
På torsdagen och i lördags såg vi på hockey uppe i läkerol arena:) vi vann iaf en match:) hehe.
sen har man vart uppe hos moster och träffat kusinerna, roligt roligt! Nova och Liam är så sjukt söta tyvärr hann vi inte träffa Smilla men de får bli nästa gång:)
Jag tränade även lite igår de va verkligen en rolig lektion.. (älskar temat den här terminen).

Och idag så väckte typ lisa mig genom att säga att Maja låg på lassis och undra om jag ville hänga me och hälsa på henne, och självklart ville jag de!!
Så när vi kom dit köpte vi en solo tidning och lite godis till våran lilla älskling..
När vi kom upp till avdelningen så va hon uppe o gick, hon va helt borta och kände inte igen oss först.. men sen kopplade hon:P haha!! Felix och Benita va också där och tog hand om våran lilla flicka. Vi gick till lekrummet och spelade kort först sen klädde vi ut maja till prinsessa och felix till prins! Haha sjukt kul:)
Sen kände vi att vi skulle låta henne få vara me Natalie som precis hade kommit för att hälsa på henne innan hon åkte iväg..
Sen begav jag och Lisa oss till öster för att kolla kläder..
Sen satte vi oss på bussen hem och självklart hade vi små idioter bakom oss hela vägen typ!!
Och nu sitter jag här och har ont som vanligt..

Nu tänkte jag sätta mig och umgås med min kära mor<3
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar