lördag 7 mars 2009

Lördag

Ja så var det slut på lördagen!
Har väl inte hänt så mycket idag antar jag.. Har sett på hockey idag:) en helt underbar match tyvärr fick vi inte in de sista målet men närmare kommer man nog inte..
Men innan matchen så städade vi lite här hemma och det va ganska jobbigt måste jag säga men sånt får man stå ut med!

Och så var det morfar då!
Han har ramlat idag med cykeln och det gick inte allt för bra kan jag lova.. Just nu sitter han på akuten med min kära far för att bli undersökt.. Han har bara blivit sämre och sämre nu på kvällen, haft svårt att andas osv. Men det är lugnt han klarar sig alltid:) (peppar peppar ta i trä).
Man kan väl säga att han har nio liv som katterna ;) hehe!! nej men mer om det får jag berätta om imorgon!



Så imorgon vad händer då?
Jo, jag ska rida ut med sara ngn gång på dagen.. sen ska jag skriva ett CV med min älskade pappa och jag har även tyska prov den här veckan så de lär jag behöva plugga till också!! men vi får se hur dagen ser ut who knows liksom;)



Nu ska jag ta och krypa i säng tror jag!
Sov gott me er<33

2 kommentarer:

  1. det heter väl ändå "peppar, peppar, ta i trä" :P hahah

    SvaraRadera