torsdag 5 mars 2009

Inget svar..

Det har gått ungefär 5 veckor nu och inget har blivit bättre.
Fick svar på mina prover idag och dom har inte hittat ngt än.. Så ska in och ta fler prover snart igen. Pappa pratade med läkaren på telefon och han gjorde allt för att få svaret på min värk.
Hon(läkaren) tjatade hela tiden om att jag är pressad till att dansa och träna och nu är de min kropp som säger emot de hela genom värk men så är det verkligen inte!!!
Jag klarar mig inte utan dansen, de gör jag verkligen inte!
Sen sa läkaren endel saker som hon kanske borde ångra ganska mycket efteråt!! Men de fick hon höra av pappa också så jag är glad att han försvarade mamma och de älskar jag han för massor..
Jag orkar inte med att ha det såhär längre de gör jag inte!!



Men men det blir nog en bra dag/kväll ändå:) Hockey match ikväll Brynäs-Färjestad 18.30! Blir en rolig match man vet aldrig vad som kan hända;)


Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar