tisdag 31 mars 2009

Hur glad som helst:)

Innan jag va hos naprapaten idag va det inte alls bra hade ont som vanligt..
Han knäckte typ alla koter i ryggen helt underbart:) sen stretcha han mina ben och nu är det MYCKET bättre!! Kan inte bli gladare just nu faktiskt:)
Känns som det vänder nu och ska bli bra och det hoppas jag också att det blir!
Efter att jag hade varit där sa han att jag skulle testa och gå lite som jag också gjorde visst det kändes i mina ben men det va mycket bättre har inte kunnat gått så långt utan att ha ont men idag va det helt underbart fint väder och nästan ingen smärta alls:)
Jennifer ringde och fråga mig om jag ville hänga me ut och rida som jag ville nu när jag inte hade ont.. Mysigt mysigt:)

Nu är det paradise och nanna kommer tbx:D:D:D:D kan det bli bättre? tror inte de va;)
Puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar