lördag 21 mars 2009

Jaha då va det lördag igen..

Ja just nu sitter jag vid datan och har verkligen inget att göra!!
Har fixat tvätten och städat lite i köket men jag kan inte komma ifrån oväsendet från tv.. (suck) Pappa ser på star wars och själv har man inget att göra..
Det är liksom lördag kväll och jag har inget alls för mig. hur kommer det sig? jo det kan jag tala om för mina fuckade ben hindrar mig från allt.. det är iaf en anledning till det!
Tråkigt att det inte händer ngt nu när jag kan göra ngt...
Nästa helg och helgen efter det osv ska jag försöka träna och tävla! Hoppas bara på att fia blir lite bättre så vi kanske kan tävla men jag vill inte hoppas för mycket, blir bara ledsen och besviken om det inte blir någe..

Men tillbaka till dagen:) har varit med min kära Lisa en stund trevligt trevligt:)
tycker synd om henne bara med hennes kvävda röst;) och att hon har ont nu när halsmandlarna är borta..
( Aaaaaaaah jag kan inte tänka för allt irriterande ljud!!!!!!!!!!!)
vi såg iaf på film och lite hade rätt trevligt måste jag säga:) hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar