lördag 14 mars 2009

Lördag

Igår så åkte jag med lisa och hennes klass till Eric för att fixa middag för alla föräldrar senare på kvällen. Det va väl okej att vara där förutom att vi missa bussen totalt eftersom vi inte åkte förens vid typ 22.07 färjan lr nått liknande..

Åkte hem till mig sen för att hämta lite saker och sen sov jag hos Lisa:) Christian såg film med oss på kvällen men han somna direkt:P hahah!!



Och idag som sagt gick jag upp halv 10 för att skynda mig byta om till ridkläder. Skulle vara i stallet och möta Sara och Fia vid 10 så det blev lite stressigt:P haha! men men sen bestämde vi oss för att Sara skulle rida Sigga, Fia Gotnir och jag Seifur.

Vi skulle på ritt på fårö så de va bara att lasta dom och sen dra iväg för att hinna med 11 färjan. Sen blev det lite läskigt eftersom fia kom på att hennes bromsar på bilen inte funkade mitt i färjekön i ner försbacke... Och eftersom vi hade tre hästar i släpet va de lite intressant måste jag säga men handbromsen är alltid bra att ha;) haha!!

Sen drog vi iväg, vi va 6 hästar och vi red lite fel men de ordnade sig rätt bra :P haha.. Men det va riktigt roligt och mysigt:)

Det ända som var jobbigt va att Seifur va pigg och ville bestämma lite!! men det gick helt okej:)



Och nu är jag hemma efter att vart ute med hästarna i 7 timmar och jag kan medela att jag är rätt trött nu.. Så vi får se vad jag gör åt kvällen, men som jag känner just nu vill jag vara hemma och bara ligga i soffan och ta det lungt:)






(Btw det är Gotnir och några andra i hagen på bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar