tisdag 10 mars 2009

Helt underbart:)

Ja då kom man precis hem från båten:)
Vi fick tre rätters och det va helt underbart verkligen!!!
Först åt vi lax och ngn annan fisk med grönsaker till förrätt, till varmrätt fick vi olika kött på spett med typ potatis grejs:P haha aja och till efterrätt.... verkligen heeeeelt underbart!! Frukt och jordgubbar med vit chokladsås över, kunde inte ha blivit bättre alltså:)
Så nu kom man hem aa om man säger såhär man är ju iaf inte hungrig...;) haha!!
Skulle inte kunna få i mig en liten smula ens..


Aja nog med det:)
Idag var man i stan med klassen för att va på någon föreläsning/rollspel.
De va väl helt okej antar jag.. Sen när vi sluta träffade jag johan en liten stund innan bussen gick..




Så nu tänker jag bara säga tack för den underbara maten och jag typ älskar dig nuxD Haha!! :)

Puss på er<3

2 kommentarer: