torsdag 19 mars 2009

Om veckan



Ja har inte haft tid att blogga så mycket den här veckan har haft mycket att göra..
Har skrivit klart idrottsuppsatsen som jag lämnat in idag, Sen har jag ridit nästan varje dag plus att bara varit med pappsen:) mys mys.
Haha vi har testat massa nya maträtter och det blev hur gott som helst varje dag!! helt otroligt:)
Haft nat. prov i tyska(gick helt okej) sen kan jag inte komma på ngt mer(a) hahaha!!


Men som sagt jag har ridit med fia och sara tisdag och onsdag sen me jennifer idag. Men jag måste säga att det är mycke roligare att rida seifur och gáta än kalle. ledsen gubben men som sagt han har blivit så gammal och tjock..:P
När vi red idag, jag tror jag aldrig har frysit så mycket.. kände inte mina fingrar lr fötter inte alls verkligen. hur läskigt som helst.. menmen gick in i en varm dusch så kändes det lite bättre:)

Och till sist... Imorgon, vad händer imorgon?(fredag)
det ända jag vet är att jag inte ska åka upp till eskilstuna för att träna och att jag har engelska prov.. sen återstår det o se;) vem vet vad jag kan hitta på liksomxD haha:P


nej men ska gå och fixa lite läxor nu innan paradise hotel börjar:D


Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar