torsdag 5 april 2012

This Years Love!

Har vart dåligt bloggande nu ett tag men har inte haft ork lr tid till det faktiskt, vissa saker vill man hålla för sig själv liksom och svårt att göra det när man väl börjat skriva av sig lite. Men nu ska jag nog va tbx igen med bloggandet iaf tills jag åker till Cypern, finns det tid till att svänga förbi datorn på kvällen lr så blir det nog några inlägg men jag lovar inget hehe ;)
Har haft en mysig och lugn kväll iaf och nu ligger vi i sängen och ska snart sova! Lite nyfiken över vad jag får i morgon heheh, lite lyx att få saker innan sin födelsedag. Blir ju jobbigt om mamma skulle packa ner allt så då firar jag det hemma ist innan med dom som betyder :)
Hoppas alla har haft en bra kväll och att ni brudar körde all in ikväll heheh !
Puss och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar