onsdag 18 april 2012

Hemsk dag!

Först så är man helt sänkt efter första behandlingen jag gick igenom idag.
Många sprutor och hackande inne på benet var det och har aldrig vart med om en sådan hemsk smärta, helt klart det värsta jag vart med om. Kunde inte gå efter, inte röra mig, ingenting alls utan det var tårar i flera timmar efter.. Nu kan jag röra mig lite men börjar få ondare nu igen och känns inte så kul att man ska dit i morgon för behandling 2, men det skulle inte va lika hemsk behandling i morgon så det är ju iaf positivt.

Och nu till de som gjorde dagen ännu sämre..
Mamma ringde och berättade att våran katt Sussi har blivit dålig och då menar jag riktigt dålig.. Förlamad i bakdelen och svårt att andas, nu hoppas vi bara på att hon ska klara natten! Det som känns jobbigt också är att jag inte kan va hemma.. utan är på fastlandet ..

Finns inte mycket ork hos mig just nu..

3 kommentarer:

  1. Stoooor Kraaaaam till dig kussefinen! Det blir bättre! //Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååh tack <3 Hoppas det är bra med er !! Puss o Kram

      Radera
  2. Lycka till idag!// J

    SvaraRadera