fredag 20 april 2012

I'm home

Behandling nr 3 är gjord och önskar det var den sista.. men men får iaf vila över helgen innan det sätts gång igen, så det är skönt! Lyckades ta mig hem till ön själv iaf ikväll, dock med hjälp av personal från destination Gotland för att kunna ta mig upp till båten då jag inte kunde gå själv utan ngt stöd. Men det gick bra, var såklart jobbigt men de va bara att bita ihop. Som tur är var behandlingen idag inte lika extrem som de andra, lr det gjorde ju såklart ont så in i.... men kunde ju röra mig idag vilket jag inte alls har kunnat gjort dagarna innan.
Mamma kom och hämtade mig i visby och nu är vi hemma på landet och ska sova, myser med min älskade katt i natt <3 Imorgon blir det stan, fixa lite och sen mys på kvällen med sötnosen!

ååååh joo jag glömde en sak heheh! Jag testade min fina studentklänning idag som kommit från USA och shit vad fin den är och det märks att den är sydd efter mig hihi!! LOVE !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar