torsdag 12 april 2012

Dag 2 - Cypern. 10 april

Idag har det vart konstigt väder, ena stunden kom det regn i 3 min och sen va det värsta solen sen kom det moln och blåste som fan men lite bruna blev vi iaf under dagen :) vi gick ut och åt senare på kvällen för att fira min födelsedag. Fick drinkar och efterrätt med ljus på och hela restaurangen sjöng för mig haha! Mamma nämnde nämligen att det var min födelsedag och att dom skulle göra en god drink, men fick lite mer än en drink den kvällen haha! Hotellägaren bjöd på drinkar när vi kom tbx och lyssnade på hockeyn, Mamma tappa dock drinken i golvet och sen va det glas överallt hahah! Men kul hade vi och Brynäs vann på min födelsedag också på bortaplan så det va grymt!! :)) 
Man blir rätt uppvaktad här heheh men det är rätt kul ändå ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar