söndag 22 april 2012

Nobody knows..

När det känns konstigt och ovanligt att sova hemma i sin egen säng har man nog varit borta lite väl mycket, inte sant ? Hehe! Jaja mysigt är det att komma hem men känns så ensamt än vad jag har blivit van med nu på senare tid lr aa.. sen i vintras iaf heh!Sen är det klart att man saknar sitt eget rum lite och att sova med min älskade kisse men aa jag vet inte.. svårt det där! Hade jag inte haft min misse hos mig vet jag inte hur det hade gått haha.
Hon är som bäst när man inte är på topp och märker direkt när det är ngt, älskar den där katten mest av allt!! Hon är som en hund min älskade Lisa,
 ska nog ägna min uppmärksamhet till henne nu och försöka sova sen.
Lämnar ön i morgon igen !


Börjar kännas att det är mycket som händer nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar