lördag 7 april 2012

More than this

Först vill jag tacka alla som gjorde min dag och kväll bra igår! :)
Sara och Rebecca va med ute på landet och firade mig på dagen med min familj, sen drog vi oss in mot stan för att festa lite. Och även om det finns några saker jag helst skulle vilja glömma var det en riktigt bra kväll ändå, hade roligt och jaa det kändes bra helt enkelt! Känner dock idag att jag drack lite mycket kasnke hah men de va det väl värt :) Har bara myst hela morgonen i sängen typ innan jag begav mig hem till Ljungmansgatan igen för att träffa fina S som hade vart gullig o handlat innan jag kom hem, fick även min present idag hihihih! Tack bästa !<3 Ska lägga ut alla frisörsaker också som jag fick sen :) Invigde även min sax igår på Camilla och shit vad bra den är I'm in love!!!!!!

Syrran är ute och gör Visby osäkert ikväll så söta Mila är här hemma och myser med oss ist!
Klagar absolut inte !! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar