söndag 22 april 2012

Hush hush

Nu är det typ helt klart inför lördag med progam under kvällen och liknande! Tog ett tag att få ihop allt men nu så :) Är så glad att det är Sara jag gör allt med, fyfan hade vart svårt att klara det utan henne hehe.
Hon är bäst !!!
Annars har helgen vart helt okej, har myst lite och fixat med modevisningen. Har t.o.m kunnat gått själv och kunnat satt på mig skorna och allt hahah . Men har tyvärr gjort för mycket! Så nu mår jag skit igen, blir så trött på mig själv, varför kan man inte ta det lugnt bara ? Nej utan direkt när jag känner mig en aning lite bättre gör jag saker så blir det värre igen.. Men har bara mig själv att skylla nu.
Jaja nu blir det till att ligga i sängen och vila upp sig och hoppas på att det känns bättre i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar