lördag 7 april 2012

Jävla idiot !!

Det hela är så svårt.. Ska man droppa sanningen och såra inte bara en person utan två nu när det typ verkar seriöst lr ska man hålla det för sig själv? Jag menar personen i fråga kommer ju neka det hela väldigt väldigt mycket och göra allt för att rädda sig själv och då blir jag boven i det hela.. Men samtidigt kan jag inte hålla käften och jag har absolut inte samvetet till att inte tala om hur det ligger till, personen har faktiskt rätt till att veta sanningen och förstår inte hur man kan göra så mot en sådan fin och snäll människa, iaf som jag har uppfattat personen som det här handlar om! Trodde verkligen och hoppades att idioten hade blivit en bättre människa men tydligen inte.. Har inte hjärta till att se hur "underbart" dom har det tillsammans på fb när jag själv vet att en av dom är en idiot och försöker lr är otrogen bakom ryggen .. Inte acceptabelt enligt mig! Men fan vad svårt det är att droppa en sån stor grej när man inte känner personen så bra och vet att det finns en historia bakom allt som skulle kunna få personen att inte tro mig, blir galen...
SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar