onsdag 25 april 2012

Drygt ..

Ligger i bilen med lite halvt panik och börjar tröttna på att inte kunna röra sig utan att smärtan blir för hög, plus att jag är så stel så det känns inte heller så kul!! Har väntat på båtjäveln i typ 3 h nu eftersom jag inte kan röra mig kan vi liksom inte kunnat göra ngt annat ön att sitta/ligga i bilen..
Hade planerat att sova i stan i natt men som det ser ut nu kommer det onte funka. Så det blir hem till landet för att sen hoppas på att jag kan röra mig lite i morgon och framförallt kunna gå själv! Är mycket att göra nu inför helgen och börjar bli lite små stressad över att vissa personer är svåra att få tag på.. Men i morgon ska jag tracka sönder dom med samtal så det ska nog bli bra :)
All kärlek till min familj och vänner som stöttar mig ! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar