onsdag 4 april 2012

Don't think, if you want to stay happy!

Först vill jag bara tala om hur glad jag är att Brynäs är i final! Kommer bli galet roligt och det är dom värda! Kommer iofs va i Cypern dom första matcherna så det suger men att ligga i solen är inte helt fel det heller hehe.


Idag har jag hunnit med lite allt möjligt och haft en mysig dag!
Möte med Hp 5 om Modevisningen den 28 april (MISSA INTE), vart på stan med mamma, myst nere på hamnen med Becci och sen lite kaffe mys på Slottsbacken med några vänner!
Nu är jag hemma på Ljungmansgatan igen och väntar på att Sara ska komma hem så vi kan sätta igång med eventet som ska komma ut på fb :)
Har vart en dag då jag inte haft tid för att tänka så mycket vilket känns skönt, men självklart kommer det nu ist.. Det är lite för mycket nu känner jag och orkar inte lågga energi på sånt som tar all min energi och som bara gör mig less! Lite svårt men det är bara att kämpa emot och förhoppningsvis blir det en förändring på det snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar