onsdag 21 mars 2012

Vilken glädje!

Brynäs är i semi nu!!!!! Så jävla underbart, har inte varit det sen -99 så det va verkligen på tiden nu och shit vad matchen ikväll va spännande.. Satt hemma helt galna och skrek och vilken glädje man kände/känner när dom vann! Grattis killar det var ni värda allihop!
Ligger nu i sängen i stan och väntar på att en onykter Sara ska komma hem, hehe! Hoppas verkligen att tjejerna hade/har roligt ikväll och det som är så skönt är att jag inte alls ångrar mig att jag inte gick på treafesten ikväll. Är helt slut och ryggen är förjävlig så är bara glad om jag kan somna i natt! Har börjat hosta nu också som fan, vilket jag inte alls gillar! Har inte tid för att bli sjuk nu.
Men men nu ska jag se klart "Honey" och sen ska jag försöka sova.
Godnatt och sov gott alla fina !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar