torsdag 1 mars 2012

Galet!!

Först vill jag bara meddela att jag är rätt stolt över mig själv idag. Körde nämligen från E-tuna in till Lidingö och tbx, i rusningstrafik! Hahah helt galet och hade aldrig klarat det utan min älskade pappa! Va däremot helt slut när vi kom hem, shit vad jobbigt det va att va så koncentrerad. Hålla koll på alla tusen bilar inne i sthlm, vart man skulle och speciellt extra roligt när solen ligger och blädar en så man inte ser ett skit när det är varldens trafik! Men det gick bra och va en upplevelse, man lär ju behöva köra inne i sthlm förr lr senare liksom heh.. Det gick iaf bra hos sjukgymnasten, gjorde väl det mesta med min kropp och fick förklarat hur hela behandlingen går till som jag ska göra i april. Kan säga att det inte lät så kul...
Aja är rätt nervös inför det och det är ingen liten grej jag ska gå igenom, fyfan !
Men ska sova nu!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar