söndag 4 mars 2012

Trötta tjejer !

Kommer kanske va dåligt med bloggande nu dom närmaste veckorna skulle jag tro, så ni vet det.
Skriver när jag får tid med andra ord, så får vi se hur ofta det blir :)
Idag har vi iaf bara tagit det lugnt, pluggande lite också iofs när resten sov hehe och sen nu ikväll har jag slingat Plingan. Så nu är hon blond igen :)
Har bokat resa förresten till Ayia Napa i april, blir borta på min födelsedag men det gör inget.
Lär ju fira den i värmen ist liksom ;) hehe! Ska bara ligga på stranden o sola, ta det lugnt och vila upp mig inför behandlingen jag ska få två dagar efter jag kommit hem från värmen.
Tar med mig M och betalar allt så vi bara ska kunna njuta i värmen och vila upp oss. kommer bli super mysigt! Praktiken börjar i morgon så får hoppas på att den är bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar