torsdag 15 mars 2012

Helt otroligt!

T'änka sig att det kan finnas så otroligt elaka människor här i världen..
Ett exempel är dom som jobbar på salongen jag har praktik på, kastar kunder på en vilket är roligt iofs men att man kan va så otroligt falsk och sen står två st (mamma och dotter) och trycker ner en till botten medan kunderna är bredvid.. så jävla dåligt och visst jag är skadad och det här med frisör kanske inte är det bästa nu men det är inget annat heller i stortsätt men dom har inget med mitt liv att göra och speciellt inte när det gäller min framtid... så sluta klanka ner på att jag har valt frisör när jag är skadad i ryggen! Idioter allihopen och nu skiter jag i er fullständigt! Nu har jag jobbat in massa pengar till er salongen och fått kunder att komma tbx till erat skit ställe! Va tacksam för det ist! 
 Nu väntar jag på fin besök av massa brudar som jag ska fixa!
Hoppas alla har det bra ute i vårsolen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar