lördag 17 mars 2012

Time to say goodbye..

Då var det sista natten i Gävle på ett tag då.. Mamma och Pappa kommer i morgon med älsklings vofflan för att hämta mig för att sen dra oss mot nynäs för att ta båten hem till ön, vilket suger!
Har faktiskt haft det super bra här trots att det var några idioter som fanns med under tiden jag vart här. Har ju bott hos världens bästa familj som gjort allt mycket bättre när det varit skit! Kommer sakna er och alla andra härliga människor här uppe, men det dröjer nog inte så länge innan jag kommer tbx igen hehe!
Har faktiskt vart en lugn kväll för min del, tro det lr ej men hade ingen lust att gå ut ikväll.. Blev iofs med dragen av Janne och Plingan ner på stan efter matchen för att fira lite så det va kul men blev så trött och va så otagg så åkte hem rätt tidigt ändå:) Josefine är i sthlm hos sin pojke så saknar henne lite men hon kommer förhoppningsvis hem i morgon innan jag hinner lämna stan!
Calle och alla i laget spela galet bra idag och vann med 0-5 på bortaplan! Helt galet och shit vad glada vi va här hemma som satt och skrek under matchen, ´nu ska dom bara vinna på måndag och sen är dom klara för semi!!!!!! Helt underbart!
Men men nu ska jag se klart Burlesque och sen sova!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar