lördag 10 mars 2012

Utgång ikväll!

Då sitter man hemma hos Järnkrokarna och fixar sig för utgång ikväll!
Jossan och Amanda ska jobba på Melodifestivalen ikväll så dom ser man inte fören i morgon :)
Har det iaf jätte bra här och ikväll blir det mys här hemma framför tvn innan man ska ut, får se vilka tjejer det blir men kul det kommer det bli! :)
Syrran kommer även i morgon med Filip och finaste lilla Mila för att se hockey med oss, längtar ihjäl mig!!! Mila lär ha blivit så stor nu ju så ska mysa med henne massoooor!!
Satt även i löshåret på Jossan igår så nu ska det bara fixas lite innan det kommer se helt grymt ut :)
Inte långt kvar nu innan modevisningen är så det är bara att börja fixa allt det sista nu innan tiden rinner iväg allt för mycket. Tycker däremot lite synd om min älskade mamma som sitter hemma själv på Gotland och tråkar. ska mysa med henne massor när jag kommer hem och snart reser vi ju iväg också så det blir grymt de! Nej nu ska jag fortsätta fixa mig lite!
Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar