tisdag 13 mars 2012

Det är bara tisdag.. vill ha fredag nu!

Nej hu när jag kommer hem ska jag ligga i hård träning och få tbx alla muskler, så man kan få sig en snygg kropp! Nu är jag så less på allt och ryggen är kass och svullen börjar jag bli som bara den nu och nej fy vad trött man blir! Har iaf suttit på All Star med fam. Järnkrok, Schultz och Jacke för att se när Calle spelar och äta lite god mat. Maten va ju god men förlust blev det ikväll... men men de tar dom på hemmaplan på torsdag ist! :) Har vart på salongen hela dagen också så är helt slut, börjar vid 9 i morgon så det blir en lång och tidig dag. Ska däremot få massage senare under dagen så kroppen ska må lite bättre nu dom sista dagarna så det känns suuuper! Nej nu ska jag lägga mig under täcket med Josefine och sova.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar