tisdag 27 mars 2012

En riktigt bra dag!

En helt perfekt tisdag har det varit idag och har inte räknat med att den skulle bli sämre heller! Allt har gått så sjukt bra i skolan, massor har hunnits med och är istortsätt klar med dom stora uppgifterna vi hade vilket är super skönt! Slipper man tänka på det.. har tillräckligt med saker att göra och lägga mina tankar på så det va skönt! Efter skolan åkte jag med becci för att testa hennes balklänning lr ja början till en klänning iaf haha men den kommer bli super fin som det ser ut nu :) Blev riktigt sugen på att testa min också när jag börja tänka på allt sånt där så det ska jag ta och göra när jag åker hem till landet i morgon ! :)
Inte långt kvar nu till studenten och jag längtaar ihjäl mig, men shit vad mycket det är att göra innan haha men fan det är bara att köra nu i slutet !! :) Åker även till Cypern nästa måndag så det känns gryymt verkligen!
Nej nu ska jag se om Christel behöver hjälp med maten, blir tacooos ikväll!!!!



(btw Sara gav mig ett gott skratt förut kan jag lova haha skrattade så jag fick ont i magen! Du är bra go du! <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar