torsdag 22 mars 2012

Ni är dom bästa som finns!

I natt blir det mysis och jag som sover tsm, inte helt fel det heller och i morgon åker jag hem till landet för att mysa lite med familjen, får se hur kvällen slutar men det visar sig då.
Pratade i telefon med systeryster idag och kände verkligen hur mycket jag saknar alla där uppe, så tråkigt att vara utan sina systrar, att vakna upp i samma stad och kunna träffa dom när jag vill! Tycker inte alls om att va ifrån dom och nu när lilla Mila har kommit till världen gör det inte direkt enklare om man säger så.. Hade jag vart lite piggare hade jag åkt till dom i morgon men tror inte energin finns till att resa nu faktiskt. Bättre att ta det lugnt och samla energi till att hinna med annat och sen kunna åka till dom och mysa när man är på topp. Tack för att ni finns min älskade familj, skulle inte vara den jag är idag utan er! Ni ger mig styrka att gå upp om dagarna och försöka se det positiva i allt.
Jag älskar er alla!


(Filip och Alex, ni är självklart inräknade ni med när jag säger familjen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar