onsdag 4 januari 2012

Sant och väldigt viktigt!

Svårt att förklara för någon som inte har en aning. Det är en daglig kamp att ha smärta eller illamående på insidan medan du ser bra ut på utsidan. Sprid det här om någon du känner har eller har haft en osynlig sjukdom (Ångest, Bipolär, cystisk FYBROSIS, depression, diabetes, lupus, fibromyalgi, BMS, MS, Artrit, can cer, hjärtsjukdomar, epilepsi , autism, ADHD, Dyslexi, RSD etc.) "Döm aldrig vad du inte förstår."
 
Och det är sant det som står, att det är svårt att förklara hur man mår när personen man säger det till inte förstår. Finns inget jobbigare än att folk inte tror på en. Och om man inte mår så bra tar det mer på en än vad man tror. Jag känner ett antal människor som är i den situationen och det skär i mitt hjärta att de ska behöva gå igenom detta varje dag, Jag kan sätta mig in i det och det är ngt jag inte ens önskar min värsta fiende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar