onsdag 25 januari 2012

The hardest thing..

När folk kommer fram och frågar mig om jag är dansare blir jag helt stum.. Jag vet inte vad jag ska svara längre(?) måste tänka efter en stund för att kunna svara på frågan, men jag undrar .. är jag ännu det? Vad är det rätta att svara ?
Allt som var så självklart har blivit så suddigt..
Skulle aldrig ens tveka på att säga att jag är dansare förut men nu vet jag inte längre. Personen jag var försvinner bara mer och mer, kommer jag någonsin komma tbx till den jag var, en person som älskar att dansa och vigde hela sitt liv åt det. Kommer jag uppleva känslan jag fick varje gång jag gick ut på dansgolvet och såg alla dessa människor framför mig, känslan att gå in i träningslokalen och ge sitt allt, glädjen och lyckan. Känslan efter att ha gjort bra ifrån sig på tävlingsgolvet, att få göra det man älskar mest i världen utan att behöva tänka sig för... Att veta att man var bra på ngt.
De tre systrarna Nellmer var dansare, vad är jag nu ?

Kommer alltid älska dansen men just nu krossar den mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar