måndag 2 januari 2012

2012

Då var man hemma på ön igen och tar det lugnt.
Nyår var grymt uppe i sthlm! Bästa nyåret ever med as sköna människor.
Först va vi tjejer på Aveny och åt mat, allt var super gott verkligen och mätt det blev man haha.
Efter maten gick jag och Alexandra till hotellet igen för att fräscha upp oss lite innan vi gick tbx en snabbis innan vi drog med oss alla tjejer till Victoria, där Reza spelade bl.a :)
Kvällen var grym och kul det var bara förnamnet på vad vi hade!
Sen runt fyra va vi tbx på hotellet och såg på hockey, Ryssland-Sverige ! Shit vilken match det var, hämtade upp en 3-0 ledning till 3-4 efter ot :) Galet roligt och värt att se den matchen.
R och A kom till hotellet när dom hade plockat ihop allt osv, så dom kom in till två brudar som va galna i hockeyn haha ! Men roligt hade vi alla fyra och va vakna hela natten eftersom jag och Alexandra skulle med båten på morgonen i går så fanns ingen direkt anledning till att sova innan vi skulle med båten hem till Gotland. Helt ärligt så kan jag säga att ingen av oss hade vaknat lr orkat gå upp om vi hade lagt oss för att sova i ngn timme.
Mysigt var det iaf och trötta var vi, tror vi skrattade hälften av tiden vi va vakna om inte mer och vi räknade ut att vi vart vakna i 36 h innan vi la oss i sängen igår kväll!
Helt stört att vi ens fungerade som människor så länge haha !

Det va ju nämligen så att vi hade Syrrans babyshower igår(dagen efter nyår) för att alla skulle kunna va hemma på ön osv, så vi va ju igång hela dagen och kvällen pga det.
Det blev faktiskt en riktigt lyckad babyshower så hoppas Sofie va nöjd, lite tråkigt var det att Nathalie inte kunde va med men men...

Det finns så mycket att berätta men nu avslutar jag det här och får fortsätta förklara lite senare!

2 kommentarer:

  1. Men om du såg matchen vet du också att Sverige inte vann på straffar utan i OT efter en videogranskning.. :)

    SvaraRadera
  2. Hahhah sorry ändra nu, va lite trött när jag skrev det där ! Men du har helt rätt :) Satt ju t.o.m och skrek när det blev mål haha ! Vet inte hur jag tänkte när jag skrev sådär faktiskt ! Tur att ngn märkte det iaf ;)

    SvaraRadera