onsdag 4 januari 2012

Back in town

då satt man än en gång i E-tuna hos systrarna.
Har spenderat hela kvällen med alla systrar och mamsen framför en hemsk film och gos med magen!
Lilla Nellmer-Funck är efterlängtad och rör sig som bara den, tror nog den försöker trycka sig ut ibland..
Tycker däremot att lillen kan va lite snällare så min älskade syster inte får så ont !
Bara en liten önskan sådär!
Sover hos S ikväll för att sen dra in till Sthlm med mamma för första besöket hos sjukgymnasten 2012.
Får se vad som händer i morgon och hur jag kommer må efter men ska bara ta det lugnt efter så det ska nog bli bra det där.´

Sen fyller min ÄLSKADE Alexandra 19 år idag/imorgon (5 jan) och hoppas på att hon får en suuuper födelsedag och jag önskar jag kunde va med henne när hon vaknade upp, va den första som sjunger en hööög och falsk födelsedagssång och får se hennes första uttryck :)
Hahaha låter nästan som om det skulle va min pojkvän typ lr nått men hon är bara världens bästa vän och släkting ! :)

1 kommentar:

  1. TAAAAAAAAAAAAAAAAACK ÄLSKLING!!!!! DU ÄR BÄST <3<3<3<3<3

    SvaraRadera