lördag 28 januari 2012

Forgiveness

Igår blev det både plugg, mys på Wallers med massa brudar, Hamnplan en snabbis(ca.10 min) och sen fotboll! Vi hade det mysigt hela kvällen kom hem sent dock.. runt fyra var jag och Sara hemma! Vi somna verkligen på direkten sen haha :) Tog iaf bussen hem idag på dagen för att hinna hem till hockeyn bl.a.
Hade J20 matchen Brynäs-Rögle på ena datorn, Streetstar på min och HV71-Brynäs på tvn ! hhaha, ni tycker säkert vi är rätt galna och det är vi nog också.. Jag menar dans och hockey är typ vad min familj går ut på när det gäller på "fritiden". Jesper och Macke tog sig till final också vilket var GRYMT!!!!!! Sen att det inte gick hela vägen va ju lite surt men bra var dom iaf! Önskar jag var på Streetstar och såg, men fick nöja mig med livesändning på datorn .
Nu ska jag iaf träna lite om jag orkar, duscha och sen se film. Plugg lär jag trycka in där ngnstans också..
Hoppas alla får en grym lördagskväll!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar