torsdag 26 januari 2012

Glömde bort en sak .. Enjoy!

Ja då har man lagt sig i sin super sköna säng och gått igenom engelskan tills i morgon, känns rätt bra ändå men får väl se vad jag säger efter provet haha!
Något som jag glömde nämna förut är att batteriet till bilen la av när jag och mamma skulle köra iväg för willy's parkeringen... dum som jag va hade jag på radion när hon va inne och handla, visst den ska inte dö så snabbt så ska köpa ett nytt men ändå! Va inte speciellt kul när det hände om man säger så. Mamma gick iaf över till Saab (tur att det ligger så nära) för att få hjälp vilket vi fick men tror ni inte att den är en gubbjävel som kör på bilen när jag sitter i och väntar på att mamma ska komma tbx.. Och det slutar inte där utan när det väl hände blev jag ju as rädd först innan jag hann fatta vad som hände haha men sen tänker gubbenhelvetet köra iväg och smita!!! Slänger iaf upp dörren så fort jag kan och tillslut gick hans tant ut och kolla i två sek, sa nej men de är lugnt och sen drog dom fort som faaaan !!! Tror ni att dom bad om ursäkt ?? Nope, inte alls utan dom lämnar ett förjävligt märke på bilen och sen drar som fort som fan.. Duktigt som jag var tog jag deras reg.nr lite snabbt så ni ska fan få igen alltså!
Nej nu blev jag så upprörd igen hahah Godnatt med er hoppas ni haft en bättre dag än mig !
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar