måndag 9 januari 2012

Dance for you

Dags att börja tänka igenom allt nu lite extra noga känner jag..
Som vanligt har jag svårt att bestämma mig när det gäller vissa saker och det har gjort mig en aning förvirrad.. Bara att ta en dag i taget I guess om man nu klarar av det när det finns så mycket som ligger framför än. Tänker fortfarande väldigt mycket på behandlingen jag ska få för ryggen varje dag i 2 veckor.. Är riktigt nervös över det faktiskt och det gör mig en aning orolig hur det blir efteråt och hur det kommer påverka mig. Jag vågar inte ens hoppas på att det ska bli bra efteråt.. tänk vad besviken och förkrossad jag skulle bli om det inte skulle bli ngn ändring, det är ngt jag funderar på mycket och är orolig för!
Orkar man ta ett sånt besked att det inte gjort ngn större skillnad efter man gått igenom en sådan behandling (?) det är frågan alltså.. Men man ska ju såklart tänka positivt men det kan vara svårt i vissa stunder när man vet att det står mycket på spel den närmaste tiden! Längtar redan efter min pappa massor och önskar han fanns här.. och inte bara för min skull utan för mammas också.

Nej nu är räcker det med deep talk här!
Sov gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar