söndag 15 januari 2012

Sådär ja !




Dåligt bloggande I know.. ber om ursäkt för det men har haft mycket för mig nu senaste tiden och ingen ork har funnits till att blogga, men nu ska jag nog bli lite bättre på det nu när jag åker hem till ön i morgon igen!
Åkte iaf upp till E-tuna i onsdags för att att sen va hos sjukgymnasten i sthlm både tors-fre och sen ska jag dit imorgon med. Träffade min fina Jossan i sthlm också och såg Brynäs matchen på O'learys innan vi drog över till Lidingö för att sova.
(Btw. har vart super förkyld med feber under typ hela veckan så har vart helt död verkligen hehe)
På fredagen träffade jag iaf systrarna, klippte Sofie och myste lite innan jag tog tåget till Alexandra. Hade super mysigt med middag hos Maggan +familj och det blev en riktigt mysig och trevlig fredag!
Igår va det ju fest i Åker för att fira Alexandras födelsedag och självklart dom andra tre brudarna som va huvudpersonerna under kvällen :)
Blev lite kaos under kvällen men det löste sig med hjälp av vakterna, så det blev rätt lyckat iaf :)
Resten av detaljerna orkar jag inte skriva ner då skulle jag aldrig bli klar hahah.
Är iaf hos Nathalie och Alex nu för att mysa lite innan jag drar mig mot sthlm i morgon för att sen ta båten hem på kvällen! Dags att komma till skolan nu, plus att jag är mycket piggare nu och ingen feber så det är grymt !!! Nej nu ska jag va lite trevlig pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar