söndag 8 januari 2012

Kiss and tell

Nu har jag "bråkat" med mamma så det räcker ikväll ;) hehe! Busade med vofflis i sängen när hon lagt sig för att blogga för en gångs skull haha, men roligt det hade vi iaf !!
 Och lite trött och irriterad va hon nog men ett leende på läpparna fanns iaf !
Har precis sminkat av mig och gjort allt det där så jag kan känna mig fräsch nu när jag ska sova :) Tog ett varmt bad förut också vilket var super skönt och behövligt . Men i morgon då måste jag gå upp i tid och vända tbx dygnet så jag är pigg till skolan på tisdag. Har rätt mycket som ska göras också så det passar ju perfekt. Nu måste jag däremot försöka få två av mina katter sluta bråka under min säng för det orkar jag verkligen inte höra på nu !

God natt och sov gott !

3 kommentarer:

  1. du är sjukt bränd, jag älskar att hata din blogg

    SvaraRadera
  2. Alexandra Lindholm9 januari 2012 kl. 13:33

    Hahaha man kan ju inte annat än att garva åt dig? Och vadå bränd? Om nu Therese är så jävla bränd, hur kommer det sig att du inte kan stå för vem du är; "anonym"? Kanske är det i själva verket du som är bränd? Kanske mår du då bättre av att klampa ner på någon annan? Inte vet jag.. Nåt fel är det iaf. Och det är sådär jättetrevligt med människor som älskar att hata, det behövs det verkligen mer av här i världen. (Om du inte fattar det så var jag nyss ironisk) Varför ägnar du tid till att "älska att hata" en blogg som drivs av en snygg tjej som tydligen har ett större socialt nätverk och ett mer spännande liv än vad du har?! Börja ta tag i ditt eget liv istället. Och du kan ju börja med att titta dig i spegeln; Vad är det som får dig att känna hat mot en annan människa som bara råkar existera och se bra ut och har viljan att dela med sig av sitt händelserika liv? Vad är det som får dig att inte kunna glädjas åt en annan? Vad är det som får dig att må bättre av att försöka trycka ner en annan människa? Och sist men inte minst, vad är det som får dig att inte kunna vara uppriktig och ärlig och kunna stå för dina åsikter, vad är det som får dig att välja "anonym" när du ska klicka i vilken profil du skriver ifrån? Börja jobba med dig själv och ta reda på varför du agerar på detta sjuka sätt när du läser en blogg som Therese's. Jag önskar dig all lycka till och ger dig nu en lyckospark. Hoppas du hittar dig själv en vacker dag och slutar gömma dig bakom fega kommentarer som den som du publicerat här ovan. Det kommer en dag då alla måste växa upp, jag hoppas för din egen skull att det är din tur snart.
    /Alexandra

    SvaraRadera
  3. ojoj, då ber jag om ursäkt. Du har nog helt rätt, jag har verkligen inte hittat mig själv, sitter i detta nu och kollar mig i spegeln, och jag känner inte längre hat. Ditt långa inlägg har verkligen påverkat mig, tack för att du gav mig denna självinsikt. Nu när jag verkligen läser hela bloggen så inser jag hur bra den är..... (OM DU INTE FATTAR DET SÅ VA JAG NYSS IRONISK) Nej okej, ärligt, du är säker inte bränd Therese, jag känner inte dig. Men Alexandra, hahah, ärligt? Tack för ett gott skratt i mitt spänningslösa liv, har ju inget "stort" nätverk, så får inte så många skratt. Tack för lyckosparken, det var skön T

    SvaraRadera