måndag 29 mars 2010

Svåraste dagen i mitt liv

Idag var jag som sagt på lassis med pappa!
Va där mellan ca 11.30 - 18.30...
Ryggmärgsprovet va/är det värsta jag vart med om, bedövningen hjälpte inte så det gjorde fruktansvärt ont och bröt ut i tårar undertiden...
Haft en väldigt jobbig dag och är fortfarande helt skakis! De sa att jag skulle ligga kvar under natten men det ville jag verkligen inte göra så åkte hem..
Låg helt still i 4 timmar fick inte röra mig och speciellt inte lyfta på mitt huvud!

Vet inte vad jag ska skriva mer orkar inte berätta vad som sas eftersom det var ett väldigt jobbigt samtal mellan mig och läkaren! Så fort jag ska säga ngt lr svara på dagens alla händelser kommer tårarna igen och kan inte sluta..
Kommer kanske behöva bo på sjukhuset ett tag snart lr så bli jag upp skickad till sthlm för att bo på ngt annat sjukhus snart..

Tack till alla människor som bryr sig, det betyder oerhört mycket och hoppas ni förstår hur viktiga ni är för mig just nu!<3

2 kommentarer:

  1. Om du måste upp till Sthlm kommer hg och hälsar på dig så ofta jag kan, det kvar jag. Du vet väl att det bara är att skicka iväg ett SMS eller ringa om du vill prata? Är lov på dansskolan nu så jag kan svara när som helst!! Älskar dig syrran

    SvaraRadera
  2. Tack ja det hoppas jag att du gör om jag ska till sthlm.. ;) okej det ska jag men orkar inte prata iaf inte nu är alldeles för jobbigt, för mycket känslor börjar bara gråta... Älskar dig med sis<3 Längtar tills du kommer hit!!!!!! puss

    SvaraRadera