lördag 6 mars 2010

Brown eyes


Sitter just nu i sängen och ska snart lägga mig ner för att sova:) Kristian ringde mig för en stund sen så vi pratade bara en liten stund, blev så chockad att ngn ringde 3 på natten så va nog inte så trevlig mot han:P hah (sorry)..

Sofie och Fille ringde från USA förut ikväll så det var trevligt att höra deras röster osv:) I morgon får vi se hur dagen blir..
Plugga ska jag göra!!!
sen får vi se om jag hinner träffa Kristian en liten stund också men det beror mycket på hur jag mår i min kropp! Har nämligen väldigt väldigt ont!!!!! Mina 2 kotor i bröstryggen har hoppat urled nu igen så det gör galet ont det med..:/
det är bara skit med min kropp om man säger så..
Önskar att man kunde bli av med all värk så jag kunde leva normalt igen.. Träna som en tok, gå mer i skolan , slippa äta starka tabletter osv.. you name it!

Börjar få ännu ondare i ryggen! känner att paniken börjar krypa framåt så ska försöka somna nu till skön musik! Good night<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar