onsdag 24 mars 2010

Du tog bort all min livsglädje

Efter jag vart i skolan med Rebecca och Frida i salongen hämtade pappa upp mig för att åka ner till lassis för ett nytt läkarbesök.. Var ett tungt samtal vi hade och känner att allt är åt helvete med mig just nu!!! Du tryckte ner mig totalt och känner ingen ork lr vilja att fortsätta kämpa..
Hur tror du att det slutar om man tar bort det ända som gör att jag orkar leva?!
Du är en hemsk människa som gör såhär....
Funderar på att åka in till min bästa vän som vill stötta mig genom det här så jag inte bryter ihop helt och förhoppningsvis får mig att tänka på annat!
Men just nu har jag ingen ork alls vill bara lägga mig i sängen och aldrig gå upp igen...
Finns helt seriöst inget som kan få mig glad, känner gråten i halsen hela tiden och kämpar för att inte gråta.. men det är svårt det kan jag lova er!

1 kommentar:

  1. Älskade Therese!
    Nu ska du inte lyssna på vad hon sa för hon förstår inte vad dans är.
    Dansa kan alla människor göra även de som är handikappade.
    Du kommer visst att dansa igen för det är superbra rehabträning.
    Nu ska vi bara fokusera på att allt går mycket fortare till ett svar och glöm bort vad hon sa om dansen.
    Älskar dig och kommer stötta dig i allt.
    <3<3

    SvaraRadera