fredag 26 mars 2010

På måndag händer det!!!


Idag skulle Majsan komma hit egentligen men känner inte att jag är på topp så det får bli imorgon ist!!:D Ikväll blir det att ta det lugnt och se på hockey, som det låter just nu!
Just nu känner jag mig väldigt glad men vet inte varför:P haha men det är en skön känsla, va ett tag sen så känns underbart!


Läkaren ringde idag och berättade att jag ska dit på måndag halv 12 för att få bedövning och sen vid 1 ska jag ta ryggmärgsprovet och blodprover.. Ryggmärgsprovet är en stor grej att göra så måste ligga helt stilla minst 2 timmar efter för att minska risken till kompikationer efteråt..
Känns läskigt och nervöst men det ska nog gå bra hoppas jag...
Annars kommer det bli en hemsk vecka/veckor efteråt:S


Skriver nog mer sen! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar