onsdag 31 mars 2010

Hemskt!

Min tisdag kortfattat:
Vaknade av att jag knappt kunde röra mig, värre än vanligt i ryggen!
Kunde inte böja mig lr ngt så var väldigt stel, plus att jag började få en hemsk huvudvärk såkallad pph lr nått liknande..
Låg i sängen hela dagen, på kvällen/natten fick jag sjukt ont i ryggen.
Låg och skrek av smärta och panik i 1 1/2 timme utan stopp, mamma ringde till sjukhuset och de skicka en ambulans! Paniken släppte efter ett tag en liten stund men 10 min efter att jag kom in på akuten kom det tbx men höll bara i sig i ca 40 min!
Vid 5 tiden åkte jag och pappa hem då det kändes lite bättre.. Fick starkare smärtstillande eftersom mitt morfin inte hjälpte ett dugg!!
Jag kan inte beskriva smärtan, det var hemskt har aldrig haft så ont och jag ville helt ärligt bara dö! Ingen kan nog förstå hur det kändes och jag önskar ingen samma smärta som jag hade...

Har känt av det i ryggen idag med men inte lika starkt som tur är..
Har bara legat still hela dagen och hoppas det blir bättre snart, för jag orkar inte ha det såhär!
Det räcker med smärtan jag hade innan..

Ska iaf försöka sova nu!
Godnatt mina älskade vänner och ett stort tack till min familj för allt stöd<3

1 kommentar:

  1. Jag vet hur ont det gör. Fick en kota snett en gång. Kunde inte röra mig åt nått håll. Det är riktigt läskigt. I feel you.. Take care!

    SvaraRadera