onsdag 17 mars 2010

Dance is who i am

Nu har jag suttit i över 30 min och vet inte vad jag ska skriva..
Finns inga ord som kan få er att förstå hur mycket dansen betyder för mig!
Det är mitt liv det har det alltid varit och kommer alltid va på ett lr annat sätt..
Något som känns extra jobbigt är att det är tävling i helgen och det är första tävlingen jag missar i hela mitt liv sen jag börja tävla som typ 7-åring.. det var liksom 10 år sen!!
Låter helt sjukt jag vet men sanningen..
Visst jag har missat endel tävlingar utomlands som typ EM och VM men aldrig en svensk tävling! Och nu är det pga min rygg och det HATAR jag!!!!!
En liten bit av mig försvinner för varje gång jag inte kan göra det jag älskar(dansen)!
Hur länge ska det behöva vara så?
Kommer jag aldrig bli den dansaren jag höll på att bli?
Det finns många frågetecken i mitt liv just nu som jag vill ha svar på men frågan är den.. kommer jag få det?

Men ska inte va för deppig nu:)
later<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar