tisdag 2 mars 2010

Reason why

Hellojsan!
I söndags åkte jag in med sena bussen för att vara hos sofie och filip en stund eftersom dom åkte i måndags morse till usa! Såg på hockey finalen mellan Kanada - USA:D
Sen typ vid 12 när matchen va slut sa jag hejdå till syster och fille, gick jag hem till M eftersom han kom hem med båten:)
Mysigt att sova med sin älskling!
Måndagen(igår) var jag med Rebecca hela dagen gick på stan köpte lite små saker och fikade.
Sen på kvällen festade vi med Frida, Jessica, Jolin, Elin, Mathilda och sen några pojkar också såklart;) Gick med Jolin en bit eftersom vi skulle samma håll påvägen hem:)
Riktigt trevligt måste jag säga! Men shit vilket väder det var, ramlade med cykeln osv haha sjukt kul var det iaf:P Kallt och halt men roligt..
Mamma kom och hämtade mig i dag vid 3 tiden hämtade alla kläder i lägenheten så nu har jag massa att göra för att få plats med allt nytt..

Ikväll är det HOCKEY!!! Djurgården - Brynäs:) lovely<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar