fredag 12 mars 2010

.

Så ont som jag hade igår har jag nog aldrig haft..
Hade panik och visste inte vart jag skulle ta vägen! Kunde inte sitta, stå lr ligga ner fanns inget som kunde få det bättre och det var otroligt jobbigt..
Ville bara få slut på allt lidande!
Mamma fixade ett varmt bad till mig och det gjorde mig lite lugnare men mer än så hjälpte det inte.. La mig i hennes säng en stund och lyssnade på musik!
Va som sagt inte i skolan idag, kunde inte röra mig när klockan ringde och kom inte ur sängen fören vid 2 tiden då jag släpade mig upp för att ta tabletter och slippa få paniken som jag kände var påväg! Annars har jag bara legat i soffan och tagit det lugnt.
Skulle träffa en kompis ikväll som jag sett fram emot men det gick ju inte:/ har för ont, går fan som en jävla kärring just nu:P
Men ska se vidare på let's dance med mamma nu!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar