tisdag 23 mars 2010

On the bottom

Ligger i sängen och försöker sova...
Som ni kanske märker går det inge vidare:/ så kände för att skriva av mig innan jag ska försöka ett sista försök! Imorgon händer det rätt mycke viktiga saker bl.a:
  • Veterinären med Gata på morgonen
  • Skolan med R & F<3
  • Läkaren för min egen del
Pappa hämtar upp mig vid skolan för att följa med mig till läkaren som känns väldigt bra!!
Behöver hans stöd och det finns MYCKET att prata om med den där Inger Fosdal...
Hon är en människa som man önskar inte fanns i sitt liv, speciellt inte nu!!
Men pappa ska prata allvar med henne med sin speciella militär stil kan jag tänka mig så ska bli intressant att se vad som händer efter morgondagens besök!
Det är mycket hennes fel att jag gått så länge med min smärta och inte fått ngn hjälp...
Ska försöka tänka på att använda rätt ordval mot henne bara, finns mycket jag skulle vilja säga till henne!!!!
Gata ska som sagt till veterinären imorgon och jag ska försöka följa med!
Håller tummarna för det sista jag vill och behöver är att mista henne:(
Men får tänka positivt!!!!<3
Tagit tabletter nu så ska nog kunna få några timmar sömn innan klockan ringer vid 7....
Puss & godnatt

1 kommentar:

  1. Håller alla tummar jag har för dig min älskade dotter<3
    Puss

    SvaraRadera