söndag 28 mars 2010

One step at a time



11.30 imorgon ska jag va på sjukhuset och få bedövning i ryggen för att sen vänta tills klockan blir 13.00, då ska jag nämligen ta blodprover och framför allt ryggmärgsprovet!!!!
Grymt nervös och ska jag erkänna lite rädd..
Kommer bli nå mer ner drogad typ också så jag inte ska känna ngt men ändå va vaken men det är inte det jag är rädd för.. Det är när dom ska ta själva ryggmärgsprovet!
Gör de det minsta fel lr de kan göra helt rätt men det kan ändå komma komplikationer efteråt och visst det är värt det för vill ha svar nu men kan inte hjälpa att det gör mig galet nervös!
Pappa kommer va med och va mitt stöd så det känns bra.
Kommer ligga kvar på sjukhuset minst 2 timmar efteråt så inget händer typ..
Vi får väl se hur det går imorgon helt enkelt och bara hoppas på det bästa!

Börjar få otroligt ont i ryggen nu så måste ta mina tabletter och lägga mig i soffan en stund..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar