söndag 19 februari 2012

In my soul

Först vill jag säga Grattis till Sanny som fyller 20 idag :) As nice ju !
Själv har jag bara tagit det lugnt idag och sett på hockey med tjejerna, Henke och dom förlora rätt stort mot Visbyroma så dom tyckte nog inte det va så jätte roligt att komma hit till ön :P haha!
Åkte iaf ut till landet på em. för att mysa med katterna och bara ta det lungt, men känner mig rätt ensam nu när jag är så van att ha ngn vid mig som typ Sara 24/7 .
Visst på ett sätt är det skönt att va själv, man kan tänka igenom allt på ett annat sätt liksom..
Men ska bli skönt att mamma och vofflan kommer hem i morgon, det är helt tomt här hemma utan lilla älsklingsvovven... huuu !
Nej nu ska jag fortsätta se "Så ska det låta" med missarna!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar