tisdag 21 februari 2012

Nu blev det mycket haha!

Dagen har vart rätt bra i det stora hela faktiskt ! :)
As skönt att ha ett danspass på morgonen, älskar att träna. Okej visst det va ju inte en svår lektion direkt eftersom det va med klassen och vissa har ju inte dansar förut och så men det va kul och ändå skönt att röra på sig och speciellt när det va street, kunde liksom bara mysa med :)
Och ni ska veta att dom andra va jätte duktiga för att va nybörjare! Sen va det bara iväg snabbt till skolan för att fortsätta med dagens lektioner. Va rätt lugn dag och pratade EU på em. typ en timme sen fick vi sluta så det va as skönt! Va iaf hemma en snabbis med mamma, såg hockey(vilket gick åt helvete..) och sen tjocka vi oss med en varsin semla! Gott är det men man känner verkligen efteråt att man ätit onyttigt, speciellt nu när kroppen inte är van.. men det va det väl värt kan jag tycka :)
Nu ligger jag i sängen igen(tbx i stan) och känner mig extra taggad för att gå upp om sådär 4 1/2 h... Huu för att åka morgonbåten men vad gör man inte för att ryggen ska bli bättre.
Nu måste jag verkligen sova !

Oj jag glömde skriva en sak ....
Jag och Sara hitta en jätte stor och äcklig spindel i rummet innan vi skulle sova och ingen våga försöka mosa den så det fick bli att dammsuga upp den .... fyfaaan säger jag bara, skrik kom från oss båda och ingen våga stänga av den ifall spindeln skulle krypa ut så där låg den påslagen när Christel kom hem tillslut och kunde rädda oss från spindeln och paniken haha!
Nervöstskrattanfall dök även upp under allt det där och ngn ringde på min mobil och jag vet inte vad haha!
Aja det va iaf det !
PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar